vginalwhitening

ساخت وبلاگ

 

ترکیه کشوری توریستی واقع در آسیای غربی و شبه جزیره بالکان در جنوب شرق اروپا، دارای دو بخش اروپایی و آسیایی بوده که با کشورهای یونان، قبرس، بلغارستان، گرجستان، ارمنستان، نخجوان آذربایجان، عراق و سوریه مرز مشترک دارد. پایتخت این کشور شهر آنکارا و زبان رسمی آن ترکی می باشد. دین رسمی این کشور اسلام می باشد. ترکیه علی رغم اروپایی بودن هنوز عضو رسمی و پذیرفته شده اتحادیه اروپا محسوب نمی شود.

اقامت ترکیه و مهاجرت به ترکیه امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. به منظور اخذ اقامت ترکیه و زندگی در ترکیه می بایست دارای شرایطی باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

از جمله مزایای اقامت ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قرار گرفتن در بین کشورهای اروپایی

اقتصاد و صنعت رو به رشد

دین و فرهنگ بسیار مشترک با مردم ایران

نزدیکی به ایران

عدم نیاز به اخذ ویزای ورود به این کشور برای شهروندان ایران

روش های اخذ اقامت ترکیه شامل 6 دسته تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد می باشند که در ادامه به صورت کلی در مورد هر یک از این موارد توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

یکی از بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه، تحصیل در دانشگاه های این کشور است. تحصیل در ترکیه یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه می باشد. نظام آموزشی ترکیه از روش فرآیند بولونیا پیروی می کند. تحصیل در این کشور تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش ملی بوده و غالباً دولتی می باشد. تحصیل در این کشور از پیش دبستانی تا دانشگاه امکان پذیر است. تحصیل در دوره پیش دبستانی تا 6 سالگی، دبستان از 6 تا 14 سال به صورت اجباری و رایگان، از 14 تا 18 سال در دبیرستان و هنرستان و در انتها از 18 سال به بالا در دانشگاه امکان پذیر خواهد بود. تحصیل در ترکیه در مقطع فوق دیپلم فنی 2 ساله، لیسانس 4 ساله، فوق لیسانس 2 ساله و دکترا 3 تا 5 ساله می باشد و زیر نظر اداره آموزش عالی ترکیه (YOK) برگزار می شود.

دبیرستان ها در ترکیه به 6 گروه عمومی (Duz Liseleri)، هنرستان (Meslek Lisereli)، آناتولی (Anadolu Lisereli )، ویژه (Super Lisereli)، علوم و فنون (Fen Lisereli) و مدارس خصوصی (Ozel Lisereli) تقسیم بندی می شوند.

رشته های پرطرفدار در کشور ترکیه به شرح زیر می باشند.

علوم کامپیوتر،روانشناسی،گردشگری،مهندسی صنعتی ،روابط بین الملل،طراحی گرافیک،زبان و ادبیات ترکی، طراحی صنعتی،عمران،ریاضیات،مدیریت بازرگانی،بیوتکنولوژی،انرژی اتمی،مهندسی IT،کشاورزی وجنگلداری،پزشکی،زمین شناسی

از جمله دانشگاه های معتبر ترکیه می توان به دانشگاه های ملی فنی خاورمیانه (METU)، بوسفور استانبول و فنی استانبول با آزمون ورودی و نمره زبان بالا؛ دانشگاه های خصوصی بیلکنت، سابانچ و کوچی بدون آزمون ورودی و نیازمند نمره زبان انگلیسی بالا؛ دانشگاه های علوم پزشکی ملی با آزمون ورودی و دانشتن زبان ترکی و دانشگاه های پزشکی خصوصی بدون آزمون ورودی و با داشتن نمره زبان بالا اشاره کرد.

 

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 2:51

تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ با چندین سال تجربه در این فرایند توانسته است در خصوص تیونینگ و ریمپ خودرو در مسابقات افتخارات زیادی را کسب کند. ما در مقالات قبل و در این مقاله از ایسیو خودرو تا ریمپ و کارکرد های آن توضیح کاملی داده ایم. برای بهتر دانستن این موضوع به سایت دکتر ریمپ مراجعه کنید. دکتر ریمپ همراه همیشگی شما.

ریمپ چیست؟ اگر شما هم با این واژه آشنا باشید شاید بدانید که روشی برای افزایش قدرت، شتاب و بالا بردن راندمان کاری موتور خودرو شماست. ایسیو یا ecu در واقع کامپیوتر خودرو است که برنامه نویسی شده و به عمل بهینه سازی این برنامه نویسی و کدها ریمپ می گویند.

ریمپ چند مزیت کلی دارد:

کاهش دمای کارکرد فن

 با بهینه سازی این کدها که بر روی تمام محصولات ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، مدیران خودرو و کرمان موتور قابل پیاده سازی است، دمای کارکرد فن خودرو کاهش پیدا می کند.

رفع کپ سر گاز

اکثر خودروهای تازه که دریچه گاز آنها برقی است، دچار مشکل کپ سر گاز هستند که با چیپ تیونینگ ای سی یو مرتفع می شود.

حذف کات آف

کات آف یا به عبارت دیگر محدودیت دورموتور اجازه نمی دهد که شما از نهایت قدرت موتور بهره مند شوید، با ریمپ ای سی یو این مشکل نیز برطرف می گردد.

ریمپ چگونه انجام می شود؟

نرم افزارها و کدهای کامپیوتر خودرو شما در این فرآیند تغییر می کنند و یا اصطلاحا بهینه سازی می شوند. نتیجه این امر بهبود کارکرد پیشرانه و تقویت آن است. در زبان انگلیسی Remap نوشته می شود و هم برای خودروهای قدیمی و هم جدید کاربرد دارد.

در این روش شتاب، قدرت خودرو و توان خروجی آن بالاتر می رود و در عین حال نه تنها به موتور خودرو شما آسیبی وارد نمی کند بلکه باعث افزایش طول عمر آن نیز می گردد. این افزایش عمر نیز از افزایش بازده خروجی موتور نشات می گیرد.

آیا ریمپ کردن باعث می شود معاینه فنی نگیریم؟

خیر، برعکس با کاهش آلایندگی موتور در گرفتن برگه معاینه فنی به شما کمک نیز می کند، هم چنین ریمپ ایسیو باعث کاهش و مدیریت بیشتر مصرف سوخت می گردد.

یک نمونه ریمپ رایج

یکی از نمونه های رایج که ریمپ بروی آن انجام می شود، خودروی داخلی سمند است. ریمپ سمند مزایای بسیاری دارد:

1- افزایش سرعت و قدرت سمند

2- افزایش سرعت و شتاب سمند

3- کاهش دمای کارکرد فن

4- رفع کپ حین حرکت سمند

5- برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور

6- کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو

8- حذف سنسور دوم اکسیژن در سمند یورو 4

از آنجایی که سمند یکی از محصولات سنگین وزن ایران خودرو محسوب می شود و بدلیل وجود مشکلات نرم افزاری هماهنگی و قدرت زیادی در حرکت ندارد، ریمپ می تواند باعث کاهش فشارها به موتور آن شود. این فشارها می توانند منجر به برخی خرابی ها مانند افتادگی بدنه، لش و خرابی دسته موتورها و جلوبندی و لاستیک سابی شوند.

تمام مدلهای مختلف سمند مانند SE، LX، EF7، سورن و سورن توربو را می توان با ریمپ به طول عمر موتورشان با کاهش گازهای NOX در محفظه احتراق سیلندر کمک کند.

 

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 2:46

در این مقاله از سری مقالات ریمپ خودرو قصد توضیح مشخصات فنی و ریمپ ایسیو 407 را داریم.این خودروتوسط شرکت ایران خودرو وارد بازار ایران شده ولی به دلیل استقبال نا کافی از این خودرو و به وجود آمدن رقیب های قدر مانند کیا اپتیما باعث شد که دیگر در بازار های دست دوم خواهان نداشته باشد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

پژو ۴۰۷ اولین بار در ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال ۱۳۸۴ توسط شرکت ایران خودرو به نمایش درآمد که با توجه به محدودیت واردات خودرو به کشور در آن سال ها و طراحی غیرعادی ۴۰۷، این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و یکی از جذاب ترین خودروهای به نمایش درآمده بود.

سه سال بعد شرکت سیتکو (زیر مجموعه ایرانخودرو)مدل تغییر چهره یافته (فیس لیفت ۲۰۰۸) پژو ۴۰۷ را برای اولین بار در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در غرفه ایران خودرو به نمایش گذاشت.

از سال ۱۳۸۷ ایران خودرو شروع به ثبت نام و عرضه این خودروی وارداتی کرد که به احتمال زیاد قصد تست بازار ایران و نهایتاً راه اندازی خط مونتاژ آن را داشت که پس از استقبال نسبتاً کم در ایران و توقف تولید آن در فرانسه و قطع ارتباط پژو با ایرانخودرو دیگر ادامه نیافت.

از علت های عدم استقبال از این خودرو در زمان واردات آن بین سال های ۸۷–۹۰ می توان به قیمت گذاری بالای ایرانخودرو و واردات نسخه دو لیتری آن نسبت به رقیبان ۶ سیلندر کره ای و ژاپنی اشاره کرد.

بر اساس یک آمار غیررسمی ۱۵۰۰ دستگاه توسط ایرانخودرو و ۲۰۰ دستگاه توسط افراد دیگر با امکانات متفاوت به کشور وارد شده اند. ۴۰۷ در بازه سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ به تولید رسید و از آن پس جای خود را به ۵۰۸ داد.

مشخصات فنی:

انتخاب پیشرانه ۲ لیتری ۴۰۷ که در واقع مدل میانی سری بنزینی آن است با هدف یکسان بودن پیشرانه آن با سیتروئن C5 از طرف PSA برای بازار ایران در نظر گرفته شد.این مدل قابل انتخاب با جعبه دنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار است که می تواند حداکثر ۱۴۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

برای انجام ریمپ ایسیو باتیم تخصصی تیونینک دکتر ریمپ در تماس باشید.

بر خلاف تفکر عامه مردم،شتابگیری در ۴۰۷ با توجه به وزن ۱/۵ تنی آنچنان هم ضعیف نیست و در مدل دنده ای و اتومات این اعداد به ترتیب برابر ۱۰ و ۱۱ ثانیه به ثبت رسیده است.

در این مرحله بر روی جداول سوخت ،جرقه ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میگردد که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا ۱۰ % حاصل گردد. خودرو پژو 407 که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در 407 میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ پژو 407 در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

 

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت: 19:53

در مقالات قبل از ریمپ خودرو گفته ایم که ریمپ چیست و چه کاربردی برروی خودرو شما دارد. در این مقاله از تغییرات بر روی خودرو از طریق ریمپ که باعث کاهش دمای فن خودرو میشود کمی توضیح میدهیم که به چه صورت انجام میشود.برای انجام ریمپ ماشین به هر جایی اطمینان نکنید امروزه برخی با گذراندن چند روزه کلاس های ریمپ بدون هیچ تجربه شروع به این کار میکنند که باعث خرابی خودرو شما میشود.

تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو :

موتور هر خودرو با دمایی که کارخانه به صورت فابریک بروی ایسیو تعریف نموده مچ می باشد و در آن دما است که تلرانس موتور خودرو در بهترین وضعیت خود قرار دارد و در صورتی که این نظم را بر هم بزنید اصطحلاک موتور خودرو افزایش یافته و موتور خودرو سریع تر فرسوده می شود که در این خصوص این مورد را بیشتر شفاف سازی نموده تا شما بهتر بتوانید به درک این موضوع پی ببرید.

تذکر : توجه فرمایید که برای افزایش کارایی موتور خودرو و یا همان افزایش شتاب خودرو بهتر است تغییری در دمای کارکرد دور کند و تند موتور ندهید و فقط کافیست ریمپ را نزد شرکت های حرفه ای تیون آپ و ریمپ بدهید.

همانطور که می دانید بر اثر حرارت و گرما فلزات متورم تر شده و حجمشان در حد کمی افزایش می یابد که در این خصوص در صورتی که دمای موتور بر طبق دمای ست شده طراح و سازنده موتور خودرو باشد باعث می شود که تورم پیستون و بزرگتر شدن بلوکه سیلندر که در واقع پیستون در آن بالا و پایین می شود به میزانی باشد که تلرانسی که بایستی بین پیستون و بلوک رعایت شود بر هم نخورد و زمانی که شما دمای کارکرد موتور را کاهش می دهد عملا پیستون به دلیل اینکه جنس آن آلومینیومی است و کوچکتر است گرمای انفجارات درون سیلندر را گرفته و به همان میزان قبل تورم می نماید ولی بلوک سیلندر به دلیل اینکه کمتر گرم شده کمتر متورم شده و کیپ تر شده و باعث می شود دیگر پیستون روان در آن حرکت ننموده و کمی با فشار بیشتر و اصطکاک بیشتری شروع به حرکت نماید که در واقع در این حالت باعث بروز خط هایی در درون بلوک سیلندر خودرو شده که به مرور زمان موجب خراب نمودن بلوک و روغن سوزی و یا شکستن رینگ پیستون خودرو می گردد.

برای انجام ریمپ ماشین خود با دکتر ریمپ تماس حاصل فرمایید.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 9 دی 1399 ساعت: 1:11

خودرو شما از تاخیر پدال گاز و کپ اولیه دارد و شما را اذیت میکند یا در سر بالایی ها کشش مناسب ندارد. میدانستید با ریمپ خودرو تمامی این مشکلات حل میشود حتی با بهینه سازی مصرف سوخت میتوانید در بنزین صرفه جویی کنید. ریمپ خودرو برنامه نویسی بر روی ایسیو می باشد که با تغییر برنامه نویسی در جداول مخصوص خودرو شما را با بهترین راندمان تغییر خواهد داد.

برداشت تاخیر پدال گاز و سریع نمودن عکس العمل دریچه گاز نسبت به پدال و رفع کپ اولیه حرکت خودرو یکی از مشکلات عمده خودرو های دریچه گاز برقی تاخیر در باز شدن دریچه گاز یا همان کپ اولیه حرکت می باشد که در مقایسه با خودرو های دریچه گاز سیمی دریچه گازشان دیرتر و با تاخیر نسبت به پدال گاز عکس العمل نشان داده که یکی از عمده دلایل نارضایتی  از این گونه خودرو ها می باشد که در این خصوص دکتر ریمپ این افتخار را دارد تا با ارتقاء و بهبود جدوال دریچه گاز برقی این تاخیر را کاملا برداشته و خودرو را فوق العاده تیز و سریع می نماید.

تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو :

برخی از افراد به دنبال تغییر و یا کاهش فن دور کند و یا تند خودروشان می باشندکه در این خصوص دکتر ریمپ می تواند دور فن کند و تند خودرو شما را به میزان دلخواه شما تنظیم نماید ولی در این خصوص توجه داشته باشید که کاهش دمای فن دور کند و تند همواره مضرات بیشتری نسبت به منافع آن دارد و یکی دیگر از  باور های اشتباهی که برخی از افراد دارند این است که می گویند زمانی که دمای خودرو افزایش می یابد شتاب خودرو کاهش می یابد که در واقع این مطلب حقیقت دارد ولی مشکل کاهش شتاب از افزایش دمای موتور خودرو نبوده و به عوامل دیگری بستگی دارد که به شفاف سازی آن در این قسمت می پردازیم.

الف– اساس کار ایسیو این است که پاشش را بر اساس دمای موتور نیز تنظیم می نمایند و هر چه دمای موتور افزایش می یابد میزان پاشش سوخت را کاهش می دهند و در واقع شما به دلیل کاهش پاشش سوخت توسط ای سی یو دچار افت قدرت و کاهش توان خودرو می شوید نه به دلیل خود افزایش دمای موتور خودرو که به وسیله ریمپ و ورود هوای خنک تر به موتور خودرو توسط نصب کیت مکش هوای خنک می شود کاری کرد که ای سی یو با افزایش گرما کمتر سوخت را محدود نموده تا از شتاب خودرو نکاهد.

ب–در صورتی که دمای کارکرد فن کند و تند خودرو را کاهش دهید باعث می شود که فن زمان بیشتری کار کرده و یا دائما در حال کار بوده که این مورد فشار زیادی را بروی سیم کشی خودرو و دینام و خود موتور فن خواهد گذاشت که می تواند عمر مفید این قطعات را شدیدا کاهش داده و شما را در این باره با مشکل مواجه سازد.

برای انجام ریمپ با ما تماس بگیرید. دکتر ریمپ همراه همیشگی شما

 

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 7 دی 1399 ساعت: 19:58

دلیل اصلی ساخت ری اکت مقیاس پذیری بالا این کتابخانه و راحت کار کردن با این برنامه می باشد که کار برنامه نویسیان را راحتر کرده است. این کتابخانه یکسری ویژگی مثبت دارد مانند یادگیری آسان و تست پذیری بسیار عالی ری اکت (که در دقت و زمان صرفه جویی خوبی میتوان کرد.) در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش برنامه نویسی ری اکت آشنا کنیم. با بنو سایت همراه باشید.

ری اکت چیست؟

ری اکت یکی از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت است که در سال 2013 توسط تیم توسعه فیسبوک ساخته شده است. ری اکت قصد داشت رابط کاربری را ماژولار (با قابل استفاده مجدد) بکند و نگه‌داری آن را آسان‌تر سازد. بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی ری اکت از آن برای (ساخت اجزای کپسوله شده‌ای استفاده می‌شود که حالت خود را مدیریت می‌کنند. سپس این اجزا با هم ترکیب می‌شوند تا UI های پیچیده‌ای ساخته شوند).

در جای جای این نوشته مثال‌هایی از فیسبوک زده‌ایم و دلیل این امر آن است که مهندسان فیسبوک نخستین کسانی هستند که ری اکت را ساخته‌اند.

آیا زمانی که فیسبوک به جای استفاده از لایک به سمت استفاده از واکنش‌ها (ری‌اکشن‌ها) حرکت کرد را به خاطر می‌آورید؟ در این زمان به جای این که تنها نوشته‌ها را لایک کنیم، می‌توانستیم با آیکون قلب، یا صورتک‌ها و یا همان لایک به نوشته‌ها واکنش نشان دهیم. اگر این واکنش‌ها قرار بود در HTML نوشته شوند به کار بسیار زیادی برای تغییر دادن همه آن لایک ها به صورت ری‌اکشن نیاز بود.

این همان جایی بود که ری اکت مورد استفاده قرار گرفت. در واقع به جای پیاده‌سازی «جداسازی دغدغه‌ها»، ما در ری اکت با معماری متفاوتی روبرو هستیم. این معماری، ماژولار بودن را بر مبنای ساختار کامپوننتی افزایش می‌دهد. امروزه ما CSS ها را نیز جدا نگه می‌داریم؛ اما شما می‌توانید هر جزیی را هر قدر می‌خواهید اختصاصی کنید.

ری اکت جی اس چیست؟

قبل از اینکه وارد جزئیات کامل درباره فریم ورک ری اکت نیتیو شویم، ابتدا بهتر است بدانیم آموزش برنامه نویسی ری اکت جی اس چیست :

  • یک کتابخانه جاوا اسکریپتی منبع باز است که به وسیله فیسبوک توسعه یافته است.
  • یک کتابخانه رابط کاربری (UI) است.
  • ابزاری برای ساخت کامپوننت های رابط کاربری (UI) است.

ری اکت نیتیو شبیه ری اکت جی اس است، با این حال از کامپوننت های بومی به جای کامپوننت های وب به عنوان بلوک های حیاتی سازنده استفاده می‌کند. شما باید بخشی از ایده های بنیادی ری اکت نیتیو را ببینید تا بتوانید ساختار اپلیکیشن‌های ری اکت را درک کنید. با این حال اگر علاقه مندید تا برنامه‌هایی را در ری اکت نیتیو ایجاد کنید، یادگیری React JS برای شما اجباری نیست و به سادگی میتوانید با ری اکت نیتیو شروع کنی

 

 

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 1 دی 1399 ساعت: 20:18

برای انجام ریمپ خودرو به هر کسی اطمینان نکرده و قبل از انجام این فرایند از مرکز تیونینگ مورد نظر مطمئن شوید. ما با چندین سال تجربه در این کار توانسته ایم اطمینان مشتری را کسب کرده و این کار را با ضمانت 2 ساله کتبی در اختیار مشتری قرار میدهیم. قبل از تحویل خودرو به مشتری ماشین توسط دکتر ریمپ تست شده و بعد از رضایت وجه دریافت میشود.

ریمپ خودرو ساینا | افزایش شتاب ، حذف کات آف ، افزایش توان موتور ساینا

ریمپ ایسیو ساینا :  خودروی ساینا که محصول شرکت خودروسازی سایپا می باشد در واقع تغییر ظاهر یافته خودروی تیبا با همان امکانات و آپشن ها می باشد . دارای دو نسخه اتوماتیک و دستی است . مجهز به موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ ۱٫۵ لیتری با ۸۰ اسب بخار توان خروجی .

تفاوت ساینا اتومات با دستی در طراحی و امکانات داخل اتاق خودرو است که نسخه اتوماتیک یکسری آپشن ها نظیر فرمان هیدرولیک برقی ، دکمه های کنترلی و کروز روی فرمان و … می باشد .

خودروی ساینا همانند تمامی خودروهای تولیدی شرکت های خودروسازی دارای محدودیت هایی است که به وسیله ریمپ ای سی یو قابل رفع می باشد .

دلیل این محدودیت ها چیست ؟

چون خودروها برای مناطق متفاوت آب و هوایی و جغرافیایی تولید می شود در نتیجه برای کارکرد بهینه خودرو در تمامی شرایط این محدودیت ها اعمال می شود . این محدودیت ها و ایرادات با ریمپ ای سی یو خودرو قابل رفع است .

ریمپ چیست ؟

ریمپ ای سی یو فرآیندی نرم افزاری ( باز نویسی کدهای کامپیوتر یا ایسیو خودرو ) است که توسط مهندس تعمیرکار ای سی یو  بر روی خودرو اعمال می شود تا یکسری قابلیت به خودرو اضافه شود یا یکسری محدودیت برداته شود نظیر : رفع تاخیر پدال گاز ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف و …

ریمپ برای خودرو مفید است یا مضر ؟

بستگی به شخصی دارد که این فرآیند را بر روی ECU خودروی شما انجام میدهد . معمولا بسیاری از افراد تازه کار با استفاده از یک دامپ آماده ( فایل ریمپ ایسیو آماده ) کار ریمپ کردن را انجام می دهند که بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه و دیگر شرایط خودرو است . در نتیجه خودرو آسیب می بیند . ولی ریمپر های حرفه ای این شرایط را در نظر می گیرند و به خودرو آسیبی وارد نمی شود .

 

بعد از ریمپ کردن ، خودرو چه تغییراتی می کند ؟

خدمات ریمپ ای سی یو ساینا در دکتر ریمپ به شرح ذیل می باشد :

حذف کاتاف ساینا : دور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ است  . با ریمپ این محدودیت تا هر مقدار که شما بخواهید برداشته می شود .

افزایش شتاب ساینا: با ریمپ می توان شتاب اولیه را افزایش داد ( در واقع مقدار زمان رسیدن سرعت خودرو از ۰ تا ۱۰۰ را کاهش داد ) که برای ساینا به طور معمول بین ۱۰ تا ۱۱ ثانیه ( مدلهای مختلف ) می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن ساینا : خودروی سانیا دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ می باشد . این استاندارد به دلیل مشکلاتی که در بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت ایران مشکلاتی را برای سنسور دوم اکسیژن از جمله خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض زیاد به همراه دارد . در نتیجه با ریمپ این سنسور نیز حذف می شود .

حذف سنسور میل سوپاپ ساینا : این سنسور نیز خرابی زیادی دارد و در صورت درخواست شما قابل حذف است .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : به هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز به واسطه ریمپ ECU قابل رفع می باشد .

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب ساینا ) : این آپشن نیز برای مناطق گرم بسیار توصیه می شود زیرا فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به فعالیت خواهد کرد ( دور تند و دور کند ) در نتیجه دمای موتور نیز کاهش می یابد .

افزایش توان موتور ساینا : برای افزایش توان و گشتاور موتور ساینا باید موتور خودرو نیز تقویت شود ( در غیر اینصورت کار غیر اصولی و به موتور آسیب می زند )

کاهش مصر سوخت ساینا : این آپشن نیز بازده موتور را در حالت معمول کاهش می دهد ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی مناسب است )

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 1 دی 1399 ساعت: 20:13